5 клас Українська література

Українська література
Четвер 29.04.2021
Тема: Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки
1. Прочитати повість "Сіроманець" (С. 236-248).
2. Перегляньте відеоурок: 
3. У робочому зошиті дайте відповіді на питання літературного диктанту 📗 (Записуйте лише коротку відповідь. Надішліть для перевірки )

Понеділок 26.04.2021
Тема: М. Вінграновський. "Сіроманець". Захоплива й
драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини та природи
1. Ознайомтесь з біографією М. Вінграновського (С.223).
2. Подивіться буктрейлер 📹 на книгу М. Вінграновського.
3. Прочитайте повість "Сіроманець" (С. 223-235).

22.04.2021
Тема: Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь. Характеристика літературного героя
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Виконати тестові завдання за змістом оповідання "Дивак": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2471198
2. Створити анкету головного героя оповідання "Дивак". Оформити її у робочому зошиті або на аркуші А4, використай кольорові олівці. Зразок:

19.04.2021
Тема: Григір Тютюнник. Зміст твору "Дивак"
1. Ознайомитись з біографією Г. Тютюнника на С. 215 та переглянути відео:
2. Прочитати оповідання "Дивак" (С. 215-221).
15.04.2021
Тема: Максим Рильський. "Осінь-маляр із палітрою пишною"
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1.  Вивчити НАПАМ'ЯТЬ 1 вірш М. Рильського (С.213).
Вівторок 13.04.2021
Тема: Максим Рильський. Основні відомості про поета. "Дощ" ("Благодатний, довгожданий...)
1. Прочитати матеріал про М. Рильського (С. 212) та опрацювати презентацію. Записати основні біографічні відомості у зошит. 

2. Прослухайте виразне читання поезії "Дощ", прочитайте поезію самостійно. Опрацюйте аналіз поезії, поданий у презентації.
П'ятниця 09.04.2021
Тема: Контрольна робота №4 з теми "Рідна Україна. Світ природи" (твори Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала)
1. Повторити вивчене з теми "Рідна Україна. Світ природи" (С. 187-210)  та виконати завдання контрольної роботи (для переходу натиснути на зображення)
👉
Вівторок 06.04.2021
Тема: Євген Гуцало. Оповідання "Лось". Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань
1. Попрацюйте з презентацією. Запишіть у зошит тему, ідею оповідання.

П'ятниця 02.04.2021
Тема: Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Оповідання "Лось"
1. Прочити оповідання "Лось". Скласти і записати у зошит план оповідання.
2. Виконайте тестові завдання за змістом оповідання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2425025
Вівторок 30.03.2021
Тема: Рідна земля у творчості поетів-земляків
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
Домашнє завдання: 
1. Прочитати оповідання Є. Гуцала "Лось".
П'ятниця 26.03.2021
Тема: Мелодійність віршів П. Тичини. "Гаї шумлять...", "Блакить мою душу обвіяла..."
1. Прочитати вірші П. Тичини на С. 200-201. Опрацювати презентацію. Теми поезій записати в зошит.
2. Вивчити НАПАМ'ЯТЬ один вірш П. Тичини (на власний вибір)
3.  Ознайомитись із рубрикою "Теорія літератури. Ліричний герой" (С. 201)
  
Вівторок 23.03.2021
Тема: Павло Тичина. Майстерне відтворення краси природи
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Ознайомитись із біографією Павла Тичини на С. 199.
2. Прослухайте виразне читання поезії "Не бував ти у наших краях!", а потім прочитайте виразно вірш. У зошит випишіть зорові та слухові образи з поезії. 
Що таке зорові й слухові образи? 
 Кожен з нас сприймає світ органами чуття. Ми бачимо, чуємо, можемо до чогось доторкнутись. Знаючи це, письменники намагаються створити якомога реальнішим художній світ, викликати в читача якісь асоціації.
Зорові образи допомагають змалювати зображену картину так, щоб читач зміг її уявити. 
Слухові образи допомагають нам повністю поринути в атмосферу художнього світу, відчути на слух, що ж відбувається. Інколи ми "чуємо" на сторінках звуки природи (співи пташок, шелест трав), голоси людей (це можуть бути співи), звуки музичних інструментів.

П'ятниця 12.03.2021
Тема: Тарас Шевченко. "Садок вишневий коло хати"
1. Прочитайте вірш Т. Шевченка "Садок вишневий коло хати" (С. 197). 
2. Прослухайте виразне читання 💻 та вивчіть вірш напам'ять.
3. Попрацюй з підручником С.195-197 та виконай підсумковий тест "Творчість Т. Шевченка": https://vseosvita.ua/test/start/zfs912  Уважно читайте питання! Бажаю гарних результатів!
Вівторок 09.03.2021
Тема: Тарас Шевченко. "За сонцем хмаронька пливе..." Картини довколишнього світу природи в поезії.
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Прочитайте вірш Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"(С. 195-196). 
2.Прослухайте виразне читання. Вивчіть вірш напам'ять.

П'ятниця 05.03.2021
Тема: Україна часів Т. Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство (на основі повісті С. Васильченка "В бур'янах")
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Прочитати повість С. Васильченка "В бур'янах" (С.187-194).
2. Доберіть до кожного з розділів заголовок і запишіть у зошит.
01.03.2021
Тема: Контрольна робота за темою "Із народної мудрості. Історичне минуле нашого народу"
1. Повторіть вивчене з теми та виконати тестові завданняhttps://vseosvita.ua/test/start/smz051Не поспішайте! Уважно читайте питання та варіанти відповідей. Бажаю гарних результатів.

Тема № 11
Тема: Олександр Олесь. Поезії з книги "Княжа Україна", їх зв'язок з літописами
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Виконати тестові завдання з теми "Літописні оповіді": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7967988
2. Прочитати "Заспів" Олександра Олеся (С.137-139)

Тема № 10
Тема: Літописні оповіді
1. Прочитати літописні оповіді "Володимир вибирає віру" (С. 133-134), "Розгром Ярославом печенігів" (С. 135-136)

Тема № 9
Тема: Леонід Глібов. Відомий український поет і байкар. Фольклорна основа його віршованих загадок
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Прочитати С. 124-126. Теорію літератури (акровірш) записати в зошит.
2. Виконати тестові завданняhttps://vseosvita.ua/test/start/wmr880

Тема № 8
Тема: Прислів'я та приказки. Народне уявлення про довколишній світ та його оцінка в прислів'ях та приказках. Краса і мудрість народних прислів'їв та приказок
1. Опрацювати статтю підручника (С. 118-120). Записати в зошит теорію літератури. 
2. Перегляньте відеоурок:
3. Прочитайте прислів'я та приказки на С. 120-122. Доберіть кожній групі назву й запишіть ці назви в зошит разом із номером групи. 
Наприклад:
1. Про гроші.
2. Про...
Тема № 7
Тема: Загадки як вид усної народної творчості. Розгляд змісту і форми загадок. Види загадок
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Опрацювати статтю підручника (С. 113-115). Записати у зошит і вивчити визначення "Загадка - це...".
2. Опрацювати презентацію:
 
3. Відгадайте загадки! Виконайте завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3729073
4. Зі сторінок підручника (С. 115-116) оберіть найцікавіші загадки та загадайте їх своїм рідним. 
Тема №6
Тема: Василь Симоненко. Цікаві історії з дитинства митця. Казка "Цар Плаксій та Лоскотон"
1. Перегляд відео про Василя Симоненка

2. Прочитати казку "Цар Плаксій та Лоскотон" С.74-78.
3. Виконайте вправу:
 
Тема №5
Тема: Світлий, життєствердний погляд на світ. Аналіз зовнішності казкових істот. Наскрізний гуманізм казок
1. Перевірмо, чи уважний ти читач! Виконай тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5631021
2. Попрацюй з презентацією. Запиши аналіз казки у зошит.
3. Виконай вправу: 
Тема №4
Тема: Василь Королів-Старий. "Хуха-Моховинка". Образи фантастичних істот, створені уявою автора на основі українського фольклору.
1. Попрацюйте з презентацією. Ви ознайомитесь з біографічними відомостями про автора казки "Хуха-Моховинка" та дізнаєтесь, хто такі Хухи. 
 
2. Прочитати казку "Хуха-Моховинка" (С.60-68)
Тема №3
Тема: Головні та другорядні персонажі. Образ Лиса, риси його характеру
1. Опрацювати презентацію та виконати завдання в зошиті.
Тема №2
Тема: Іван Франко. Дитинство письменника. "Фарбований Лис". Зміст казки
Початок відеоуроку згідно розкладу з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Ознайомитись з біографією  Івана Франка на С. 49-50.
2. Подивіться цікаве відео про життя Івана Франка.
3. Виконати тестові завдання за змістом казки Івана Франка "Фарбований Лис": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4024473

Тема №1.
Тема: Літературні казки. Особливості літературної казки, її відмінності від народної
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Опрацювати презентацію та виконати завдання.

2. Прочитати казку Івана Франка "Фарбований Лис" (С. 50-56)

2020-2021н.р

П'ятниця 29.05
Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №74 ЛМР - Головна ...
Середа 27.05
Шановні п'ятикласники! Ознайомтесь із списком літератури на літо! 
  • Володимир РУТКІВСЬКИЙ. «Джури козака Швайки».
  • Володимир ВИННИЧЕНКО. «Федько-халамидник»,
  • Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки»,
  • Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»,
  • Леся ВОРОНИНА. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».
П'ятниця 22.05
П'ятикласники! Протягом навчального року Ви прочитали чимало цікавих творів. Перевірте свої знання, виконавши тест: https://naurok.com.ua/test/start/507718 (надішли фото результатів за бажанням)

Середа 20.05
1. Повторіть вивчене з теми "Творчість М. Рильського, Г. Тютюнника, М. Вінграновського".
2. Виконайте тестові завдання: 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9491503

П'ятниця 15.05
1. Проявіть творчість та виконайте у робочому зошиті завдання №11 С. 249. 

Середа 13.05
1. Уважно перегляньте відеоурок 📹"Сіроманець" - повість Миколи Вінграновського
2. У робочому зошиті дайте відповіді на питання літературного диктанту 📗 (записуйте лише коротку відповідь )

П'ятниця 08.05
1. Прочитайте повість "Сіроманець" (С. 236-248).
2. Запишіть ланцюжок основних подій повісті у зошит. 

Середа 06.05
1. Ознайомтесь з біографією М. Вінграновського (С.223).
2. Подивіться буктрейлер 📹 на книгу М. Вінграновського.
3. Прочитайте повість "Сіроманець" (С. 223-235).

Середа 29.04
Створи анкету головного героя оповідання "Дивак". Оформи її у робочому зошиті або на аркуші А4, використай кольорові олівці. Зразок: 📜 (натисни на зображення)

П'ятниця 24.04
Перевірмо, чи уважний ти читач. Виконай тестові завдання за змістом оповідання "Дивак": 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=219167

Середа 22.04
Ознайомтесь з біографією Григора Тютюнника 📺 https://www.youtube.com/watch?v=5tzOXABke2w
Прочитайте оповідання "Дивак".

П'ятниця 17.04
  • Перегляньте відео про Максима Рильського та його творчість📺 https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk
  • У робочий зошит запишіть літературний паспорт одного із віршів М. Рильського (допоможе відео). 
  • Вивчіть один вірш М. Рильського напам'ять (на вибір).
Середа 15.04
      • Виконайте підсумковий тест з теми "Рідна Україна.Світ природи (твори Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала)" за посиланням 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=771221. Бажаю гарних результатів!
      П'ятниця 10.04
      Середа 08.04
      • Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=n_GDeNARLHU
      • Склади і запиши у зошит план оповідання. (Прочитати оповідання та скласти план потрібно до наступного уроку).
      П'ятниця 03.04
      • Виконай підсумкове завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=620117
      • Вивчіть напам'ять один вірш П. Тичини (на власний вибір)
      Середа 01.04
        • Попрацюй з підручником С.195-197 та виконай підсумковий тест "Творчість Т. Шевченка": https://vseosvita.ua/test/start/hjn654.  Бажаю гарних результатів!
        • Попрацюйте разом з вчителем на відеоуроці "Павло Тичина. Майстерне відтворення краси природи. Мелодійність віршів"https://www.youtube.com/watch?v=73WIqQ4eHzAУ зошиті виконайте всі завдання, які пропонує вчитель. Фото виконаної роботи чекаю у viber до 20 год 03/04.
        П'ятниця 20.03
        • Прочитайте вірш Т. Шевченка "Садок вишневий коло хати" (С. 197). Прослухайте виразне читання  https://www.youtube.com/watch?v=Di1iramkzGc.  Вивчіть вірш напам'ять.
        Середа 18.03 
        • Прочитайте вірш Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"(С. 195-196). Прослухайте виразне читання https://www.youtube.com/watch?v=zgCc4-w-UKgВивчіть вірш напам'ять.
        П'ятниця 13.03
        • Прочитати оповідання (скорочено) С. Васильченка "У бур'янах" (У підручнику С. 187-194)
        • Доберіть до кожного з розділів заголовок і запишіть у зошит.


        Немає коментарів:

        Дописати коментар