Українська література
Четвер 29.04.2021
Тема: Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки
1. Прочитати повість "Сіроманець" (С. 236-248).
2. Перегляньте відеоурок:
3. У робочому зошиті дайте відповіді на питання літературного диктанту 📗 (Записуйте лише коротку відповідь. Надішліть для перевірки )
Понеділок 26.04.2021
Тема: М. Вінграновський. "Сіроманець". Захоплива й
драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини та природи
1. Ознайомтесь з біографією М. Вінграновського (С.223).
2. Подивіться буктрейлер 📹 на книгу М. Вінграновського.
3. Прочитайте повість "Сіроманець" (С. 223-235).
22.04.2021
Тема: Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь. Характеристика літературного героя
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Виконати тестові завдання за змістом оповідання "Дивак": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2471198
19.04.2021
Тема: Григір Тютюнник. Зміст твору "Дивак"
1. Ознайомитись з біографією Г. Тютюнника на С. 215 та переглянути відео:
2. Прочитати оповідання "Дивак" (С. 215-221).
15.04.2021
Тема: Максим Рильський. "Осінь-маляр із палітрою пишною"
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Вивчити НАПАМ'ЯТЬ 1 вірш М. Рильського (С.213).
Вівторок 13.04.2021
Тема: Максим Рильський. Основні відомості про поета. "Дощ" ("Благодатний, довгожданий...)
1. Прочитати матеріал про М. Рильського (С. 212) та опрацювати презентацію. Записати основні біографічні відомості у зошит.
2. Прослухайте виразне читання поезії "Дощ", прочитайте поезію самостійно. Опрацюйте аналіз поезії, поданий у презентації.
П'ятниця 09.04.2021
Вівторок 06.04.2021
Тема: Євген Гуцало. Оповідання "Лось". Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань
1. Попрацюйте з презентацією. Запишіть у зошит тему, ідею оповідання.
П'ятниця 02.04.2021
Тема: Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Оповідання "Лось"
1. Прочити оповідання "Лось". Скласти і записати у зошит план оповідання.
2. Виконайте тестові завдання за змістом оповідання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2425025
Вівторок 30.03.2021
Тема: Рідна земля у творчості поетів-земляків
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
Домашнє завдання:
1. Прочитати оповідання Є. Гуцала "Лось".
П'ятниця 26.03.2021
Тема: Мелодійність віршів П. Тичини. "Гаї шумлять...", "Блакить мою душу обвіяла..."
1. Прочитати вірші П. Тичини на С. 200-201. Опрацювати презентацію. Теми поезій записати в зошит.
2. Вивчити НАПАМ'ЯТЬ один вірш П. Тичини (на власний вибір)
3. Ознайомитись із рубрикою "Теорія літератури. Ліричний герой" (С. 201)
Вівторок 23.03.2021
Тема: Павло Тичина. Майстерне відтворення краси природи
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Ознайомитись із біографією Павла Тичини на С. 199.
2. Прослухайте виразне читання поезії "Не бував ти у наших краях!", а потім прочитайте виразно вірш. У зошит випишіть зорові та слухові образи з поезії.
Що таке зорові й слухові образи? Кожен з нас сприймає світ органами чуття. Ми бачимо, чуємо, можемо до чогось доторкнутись. Знаючи це, письменники намагаються створити якомога реальнішим художній світ, викликати в читача якісь асоціації.
Зорові образи допомагають змалювати зображену картину так, щоб читач зміг її уявити.
Слухові образи допомагають нам повністю поринути в атмосферу художнього світу, відчути на слух, що ж відбувається. Інколи ми "чуємо" на сторінках звуки природи (співи пташок, шелест трав), голоси людей (це можуть бути співи), звуки музичних інструментів.
Зорові образи допомагають змалювати зображену картину так, щоб читач зміг її уявити.
Слухові образи допомагають нам повністю поринути в атмосферу художнього світу, відчути на слух, що ж відбувається. Інколи ми "чуємо" на сторінках звуки природи (співи пташок, шелест трав), голоси людей (це можуть бути співи), звуки музичних інструментів.
П'ятниця 12.03.2021
Тема: Тарас Шевченко. "Садок вишневий коло хати"
1. Прочитайте вірш Т. Шевченка "Садок вишневий коло хати" (С. 197).
2. Прослухайте виразне читання 💻 та вивчіть вірш напам'ять.
3. Попрацюй з підручником С.195-197 та виконай підсумковий тест "Творчість Т. Шевченка": https://vseosvita.ua/test/start/zfs912 Уважно читайте питання! Бажаю гарних результатів!
Вівторок 09.03.2021
Тема: Тарас Шевченко. "За сонцем хмаронька пливе..." Картини довколишнього світу природи в поезії.
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Прочитайте вірш Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"(С. 195-196).
2.Прослухайте виразне читання. Вивчіть вірш напам'ять.
П'ятниця 05.03.2021
Тема: Україна часів Т. Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство (на основі повісті С. Васильченка "В бур'янах")
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Прочитати повість С. Васильченка "В бур'янах" (С.187-194).
2. Доберіть до кожного з розділів заголовок і запишіть у зошит.
01.03.2021
Тема: Контрольна робота за темою "Із народної мудрості. Історичне минуле нашого народу"
1. Повторіть вивчене з теми та виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/smz051. Не поспішайте! Уважно читайте питання та варіанти відповідей. Бажаю гарних результатів.
Тема № 11
Тема: Олександр Олесь. Поезії з книги "Княжа Україна", їх зв'язок з літописами
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Виконати тестові завдання з теми "Літописні оповіді": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7967988
2. Прочитати "Заспів" Олександра Олеся (С.137-139)
Тема № 10
Тема: Літописні оповіді
1. Прочитати літописні оповіді "Володимир вибирає віру" (С. 133-134), "Розгром Ярославом печенігів" (С. 135-136)
Тема № 9
Тема: Леонід Глібов. Відомий український поет і байкар. Фольклорна основа його віршованих загадок
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Прочитати С. 124-126. Теорію літератури (акровірш) записати в зошит.
2. Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/wmr880
Тема № 8
Тема: Прислів'я та приказки. Народне уявлення про довколишній світ та його оцінка в прислів'ях та приказках. Краса і мудрість народних прислів'їв та приказок
1. Опрацювати статтю підручника (С. 118-120). Записати в зошит теорію літератури.
2. Перегляньте відеоурок:
3. Прочитайте прислів'я та приказки на С. 120-122. Доберіть кожній групі назву й запишіть ці назви в зошит разом із номером групи.
Наприклад:
1. Про гроші.
2. Про...
Тема № 7
Тема: Загадки як вид усної народної творчості. Розгляд змісту і форми загадок. Види загадок
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Опрацювати статтю підручника (С. 113-115). Записати у зошит і вивчити визначення "Загадка - це...".
2. Опрацювати презентацію:
3. Відгадайте загадки! Виконайте завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3729073
4. Зі сторінок підручника (С. 115-116) оберіть найцікавіші загадки та загадайте їх своїм рідним.
Тема №6
Тема: Василь Симоненко. Цікаві історії з дитинства митця. Казка "Цар Плаксій та Лоскотон"
1. Перегляд відео про Василя Симоненка
3. Виконайте вправу:
Тема №5
Тема: Світлий, життєствердний погляд на світ. Аналіз зовнішності казкових істот. Наскрізний гуманізм казок
1. Перевірмо, чи уважний ти читач! Виконай тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5631021
2. Попрацюй з презентацією. Запиши аналіз казки у зошит.
3. Виконай вправу:
Тема №4
Тема: Василь Королів-Старий. "Хуха-Моховинка". Образи фантастичних істот, створені уявою автора на основі українського фольклору.
1. Попрацюйте з презентацією. Ви ознайомитесь з біографічними відомостями про автора казки "Хуха-Моховинка" та дізнаєтесь, хто такі Хухи.
2. Прочитати казку "Хуха-Моховинка" (С.60-68)
Тема №3
Тема: Головні та другорядні персонажі. Образ Лиса, риси його характеру
1. Опрацювати презентацію та виконати завдання в зошиті.
Тема №2
Тема: Іван Франко. Дитинство письменника. "Фарбований Лис". Зміст казки
Початок відеоуроку згідно розкладу з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Ознайомитись з біографією Івана Франка на С. 49-50.
2. Подивіться цікаве відео про життя Івана Франка.
3. Виконати тестові завдання за змістом казки Івана Франка "Фарбований Лис": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4024473
Тема №1.
Тема: Літературні казки. Особливості літературної казки, її відмінності від народної
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Опрацювати презентацію та виконати завдання.
2. Прочитати казку Івана Франка "Фарбований Лис" (С. 50-56)
2020-2021н.р
П'ятниця 29.05
Середа 27.05
Шановні п'ятикласники! Ознайомтесь із списком літератури на літо!

Шановні п'ятикласники! Ознайомтесь із списком літератури на літо!
- Володимир РУТКІВСЬКИЙ. «Джури козака Швайки».
- Володимир ВИННИЧЕНКО. «Федько-халамидник»,
- Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки»,
- Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»,
- Леся ВОРОНИНА. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».
П'ятниця 22.05
П'ятикласники! Протягом навчального року Ви прочитали чимало цікавих творів. Перевірте свої знання, виконавши тест: https://naurok.com.ua/test/start/507718 (надішли фото результатів за бажанням)
Середа 20.05
1. Повторіть вивчене з теми "Творчість М. Рильського, Г. Тютюнника, М. Вінграновського".
2. Виконайте тестові завдання: 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9491503
П'ятниця 15.05
1. Проявіть творчість та виконайте у робочому зошиті завдання №11 С. 249.
Середа 13.05
1. Уважно перегляньте відеоурок 📹"Сіроманець" - повість Миколи Вінграновського
2. У робочому зошиті дайте відповіді на питання літературного диктанту 📗 (записуйте лише коротку відповідь )
П'ятниця 08.05
1. Прочитайте повість "Сіроманець" (С. 236-248).
2. Запишіть ланцюжок основних подій повісті у зошит.
Середа 06.05
1. Ознайомтесь з біографією М. Вінграновського (С.223).
П'ятикласники! Протягом навчального року Ви прочитали чимало цікавих творів. Перевірте свої знання, виконавши тест: https://naurok.com.ua/test/start/507718 (надішли фото результатів за бажанням)
Середа 20.05
1. Повторіть вивчене з теми "Творчість М. Рильського, Г. Тютюнника, М. Вінграновського".
2. Виконайте тестові завдання: 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9491503
П'ятниця 15.05
1. Проявіть творчість та виконайте у робочому зошиті завдання №11 С. 249.
Середа 13.05
1. Уважно перегляньте відеоурок 📹"Сіроманець" - повість Миколи Вінграновського
2. У робочому зошиті дайте відповіді на питання літературного диктанту 📗 (записуйте лише коротку відповідь )
П'ятниця 08.05
1. Прочитайте повість "Сіроманець" (С. 236-248).
2. Запишіть ланцюжок основних подій повісті у зошит.
Середа 06.05
1. Ознайомтесь з біографією М. Вінграновського (С.223).
2. Подивіться буктрейлер 📹 на книгу М. Вінграновського.
3. Прочитайте повість "Сіроманець" (С. 223-235).
Середа 29.04
➤ Створи анкету головного героя оповідання "Дивак". Оформи її у робочому зошиті або на аркуші А4, використай кольорові олівці. Зразок: 📜 (натисни на зображення)
П'ятниця 24.04
➤ Перевірмо, чи уважний ти читач. Виконай тестові завдання за змістом оповідання "Дивак": 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=219167
Середа 22.04
➤ Ознайомтесь з біографією Григора Тютюнника 📺 https://www.youtube.com/watch?v=5tzOXABke2w
➤ Прочитайте оповідання "Дивак".
П'ятниця 17.04
3. Прочитайте повість "Сіроманець" (С. 223-235).
Середа 29.04
➤ Створи анкету головного героя оповідання "Дивак". Оформи її у робочому зошиті або на аркуші А4, використай кольорові олівці. Зразок: 📜 (натисни на зображення)
П'ятниця 24.04
➤ Перевірмо, чи уважний ти читач. Виконай тестові завдання за змістом оповідання "Дивак": 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=219167
Середа 22.04
➤ Ознайомтесь з біографією Григора Тютюнника 📺 https://www.youtube.com/watch?v=5tzOXABke2w
➤ Прочитайте оповідання "Дивак".
П'ятниця 17.04
- Перегляньте відео про Максима Рильського та його творчість: 📺 https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk
- У робочий зошит запишіть літературний паспорт одного із віршів М. Рильського (допоможе відео).
- Вивчіть один вірш М. Рильського напам'ять (на вибір).
Середа 15.04
- Виконайте підсумковий тест з теми "Рідна Україна.Світ природи (твори Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала)" за посиланням 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=771221. Бажаю гарних результатів!
- Попрацюйте з презентацією 💻. Запишіть у зошит тему, ідею оповідання, характеристику героїв.
- Виконай тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=950987
- Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=n_GDeNARLHU
- Склади і запиши у зошит план оповідання. (Прочитати оповідання та скласти план потрібно до наступного уроку).
- Виконай підсумкове завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=620117
- Вивчіть напам'ять один вірш П. Тичини (на власний вибір)
- Попрацюй з підручником С.195-197 та виконай підсумковий тест "Творчість Т. Шевченка": https://vseosvita.ua/test/start/hjn654. Бажаю гарних результатів!
- Попрацюйте разом з вчителем на відеоуроці "Павло Тичина. Майстерне відтворення краси природи. Мелодійність віршів": https://www.youtube.com/watch?v=73WIqQ4eHzA. У зошиті виконайте всі завдання, які пропонує вчитель. Фото виконаної роботи чекаю у viber до 20 год 03/04.
П'ятниця 20.03
Середа 18.03 - Прочитайте вірш Т. Шевченка "Садок вишневий коло хати" (С. 197). Прослухайте виразне читання https://www.youtube.com/watch?v=Di1iramkzGc. Вивчіть вірш напам'ять.
- Прочитайте вірш Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"(С. 195-196). Прослухайте виразне читання https://www.youtube.com/watch?v=zgCc4-w-UKg. Вивчіть вірш напам'ять.
- Прочитати оповідання (скорочено) С. Васильченка "У бур'янах" (У підручнику С. 187-194)
- Доберіть до кожного з розділів заголовок і запишіть у зошит.
Немає коментарів:
Дописати коментар