Четвер 15.04.2021
Центральні проблеми роману у віршах "Маруся Чурай"
1. Опрацювати презентацію. У зошит записати центральні проблеми роману. .
2. Виконати тестові завдання за змістом роману (для переходу до завдань натиснути на зображення):Понеділок 12.04.2021
Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Опрацювати матеріал підручника (С. 217-220) та презентацію. У зошит записати тему, ідею, імена головних героїв роману.
Четвер 08.04.2021
Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах "Маруся Чурай"
1. Опрацювати матеріал підручника С. 215-217.2. Виписати в зошит і вивчити поняття ТЛ "роман у віршах".
3. Опрацювати презентацію:
Понеділок 05.04.2021
Урок позакласного читання
Інтимна лірика Ліни Костенко
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Підготувати виразне читання віршів Ліни Костенко.
2. Виконати тестові завдання з теми "Лірика Ліни Костенко":
Четвер 01.04.2021
Лірика Ліни Костенко
1. Опрацювати літературно-критичний матеріал про вірші Л. Костенко (С. 212-215)
2. Прочитати роман "Маруся Чурай" (до 08.04 ).
2. Прочитати роман "Маруся Чурай" (до 08.04 ).
Ліна Костенко. Творчий шлях. "Страшні слова, коли вони мовчать..."
1. Прочитати інформацію про життєпис Ліни Костенко (С. 209-210).
2. Опрацювати літературно-критичний матеріал про вірші Л. Костенко (С. 210-211)
3. Вивчити вірш "Страшні слова..." НАПАМ'ЯТЬ (поезію включено до програми ЗНО 2021)
2. Опрацювати літературно-критичний матеріал про вірші Л. Костенко (С. 210-211)
3. Вивчити вірш "Страшні слова..." НАПАМ'ЯТЬ (поезію включено до програми ЗНО 2021)
Григір Тютюнник. Новела "Три зозулі з поклоном". Образ любові як втілення високої християнської цінності
1. Прочитати матеріал про новелу "Три зозулі з поклоном" (С. 204-205).
2. Визначне символічні образи в новелі та запишіть їх значення у зошит.
3. Виконати тестові завдання (відсканувати код або натиснути на зображення):
1. Прочитати матеріал про новелу "Три зозулі з поклоном" (С. 204-205).
2. Визначне символічні образи в новелі та запишіть їх значення у зошит.
3. Виконати тестові завдання (відсканувати код або натиснути на зображення):
2. Ознайомитись з біографією Григора Тютюнника (С. 203) та прочитати новелу "Три зозулі з поклоном" (С. 206-208). Визначте і запишіть в зошит сюжетні елементи новели.
💻Варто переглянути:
Понеділок 22.03.2021
Микола Вінграновський. Вселюдські, національні мотиви крізь призму "інтимного самозосередження"
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Опрацювати матеріал про М. Вінграновського й поезію "У синьому небі я висіяв ліс"(С. 200 - 202).
2. Переглянути відеоматеріал:
Четвер 11.03.2021
Іван Драч. Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. "Балада про соняшник" - поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця
1. Опрацювати матеріал про І. Драча й "Баладу про соняшник" (С. 197-199).
2. Переглянути відеоматеріал та запишіть аналіз балади у зошит, адже твір Є в програмі ЗНО 2021:
Четвер 04.03.2021
Дмитро Павличко. Основні відомості про поета. Основні мотиви його творів
1. Перегляд відеоуроку:
2. Опрацювати С. 194-196 підручника.
3. Зробити паспорт твору "Два кольори" у зошит.
Цікаво! Вірш "Два кольори" був покладений на узику О. Білашем і став народною піснею.
Понеділок 01.03.2021
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
Василь Симоненко. Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета
1. Перегляд відеоуроку:
2. Опрацювати С. 190-192 підручника.
3. Зробити паспорт твору "Задивляюсь у твої зіниці..." у зошит.
Тема №11
Участь українських письменників у Другій світовій війні. Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця
1. Переглянути відеоматеріали про О. Довженка.
2. Прочитати С. 164-168. Записати у зошит основну інформацію.
3. До наступного уроку ознайомитись із змістом кіноповісті "Зачарована Десна" (твір є у програмі ЗНО)
Тема №10
Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Григорій Многогрішний - уособлення сили української людини
Початок відеоуроку згідно з розкладом (11.00) з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Перегляд відеоматеріалу:
Тема №9.
Іван Багряний (Лозов’ягін). “Тигролови” як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення
Тема №8.
Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії "Уривок з поеми". Її актуальність, символічність назви
Початок відеоуроку згідно з розкладом (11.00) з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Прослухайте виразне читання вірша "Уривок з поеми". Важливо! Твір є у програмі ЗНО.
2. Прочитати статтю підручника С. 154-157. З допомогою підручника та 📖довідки записати в зошит аналіз поезії.
3. Ознайомитись з текстом та 📝аналізом вірша "Напис на книзі віршів" (С.156-157).
Тема №7.
Література письменників-емігрантів.”Празька школа” української поезії та її представники. Євген Маланюк
1. Прочитати статтю підручника С. 151-152. Запишіть у зошит представників "празької школи", особливості творчості, мотиви творів.
2. Ознайомитись з біографією Євгена Маланюка (С. 153). Переглянути відеоурок та записати в зошит основні відомості.
Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Усмішка"Моя автобіографія"
1. Переглянути відеоматеріали про Остапа Вишню:
2. Прочитати С. 97-99.
3. Прочитати гумореску "Моя автобіографія" С. 104-107.
Тема №5.
Зображення "цілісної" людини в єдності біологічного, духовного, соціального. Образ Степана Радченка, вихідця із села, еволюція його характеру. Жіночі образи
1. Виконати тестові завдання за змістом роману "Місто": https://vseosvita.ua/test/start/gfh969
2. Прочитати С. 87-91.
3. Опрацювати презентацію.
Тема №4.
Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в ньому, інтерпретовані на національному матеріалі в романі "Місто"
1. Перегляд відеоуроку та запис паспорта твору в зошит.
Тема №3.
Валер'ян Підмогильний. Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач
1. Прочитати біографію письменника в підручнику С. 85-86.
2. Переглянути відеоматеріали про В. Підмогильного.
3. Опрацювати зміст роману "Місто".
Тема №2.
1. Прочитати С. 69-72 у підручнику.
2. Записати в зошит героїв та їх прототипи. Робота з презентацією: https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-yuriy-yanovskiy-mayster-korablya-199332.html
3. Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5933791
Тема №1.
1. Пригадайте сюжет роману Ю. Яновського "Майстер корабля"
Немає коментарів:
Дописати коментар