11 клас Українська література

Четвер 15.04.2021
Центральні проблеми роману у віршах "Маруся Чурай"
1. Опрацювати  презентацію. У зошит записати центральні проблеми роману.
 .
2. Виконати тестові завдання за змістом роману (для переходу до завдань натиснути на зображення):
👉

Понеділок 12.04.2021
Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка Google Meet (посилання у групі viber)
1. Опрацювати матеріал підручника (С. 217-220) та презентацію. У зошит записати тему, ідею, імена головних героїв роману.
   
Четвер  08.04.2021
Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах "Маруся Чурай"
1. Опрацювати матеріал підручника С. 215-217.
2. Виписати в зошит і вивчити поняття ТЛ "роман у віршах".
3. Опрацювати презентацію:

Понеділок  05.04.2021
Урок позакласного читання
Інтимна  лірика Ліни Костенко
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Підготувати виразне читання віршів Ліни Костенко.
2. Виконати тестові завдання з теми "Лірика Ліни Костенко":
👉

Четвер 01.04.2021
Лірика Ліни Костенко
1. Опрацювати літературно-критичний матеріал про вірші Л. Костенко (С. 212-215)
2. Прочитати роман "Маруся Чурай" (до 08.04 ).

Понеділок 29.03.2021
Ліна Костенко. Творчий шлях. "Страшні слова, коли вони мовчать..."
1. Прочитати інформацію про життєпис Ліни Костенко (С. 209-210).
2. Опрацювати літературно-критичний матеріал про вірші Л. Костенко (С. 210-211)
3. Вивчити вірш "Страшні слова..." НАПАМ'ЯТЬ (поезію включено до програми ЗНО 2021)



Григір Тютюнник. Новела "Три зозулі з поклоном". Образ любові як втілення високої християнської цінності
1. Прочитати матеріал про новелу "Три зозулі з поклоном" (С. 204-205).
2. Визначне символічні образи в новелі та запишіть їх значення у зошит.
3. Виконати тестові завдання (відсканувати код або натиснути на зображення):
Четвер 25.03.2021
Григір Тютюнник. Новела "Три зозулі з поклоном"
1. Виконати тестові завдання за творчістю поетів-шістдесятників (відскануйте або натисніть на код):
2. Ознайомитись з біографією Григора Тютюнника (С. 203) та прочитати новелу "Три зозулі з поклоном" (С. 206-208). Визначте і запишіть в зошит сюжетні елементи новели.
💻Варто переглянути:
Понеділок 22.03.2021 
Микола Вінграновський. Вселюдські, національні мотиви крізь призму "інтимного самозосередження"
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Опрацювати матеріал про М. Вінграновського й поезію "У синьому небі я висіяв ліс"(С. 200 - 202).
2. Переглянути відеоматеріал:
Четвер 11.03.2021 
Іван Драч. Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. "Балада про соняшник" - поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця
1. Опрацювати матеріал про І. Драча й "Баладу про соняшник" (С. 197-199).
2. Переглянути відеоматеріал та запишіть аналіз балади у зошит, адже твір Є в програмі ЗНО 2021:

Четвер 04.03.2021 
Дмитро Павличко. Основні відомості про поета. Основні мотиви його творів
1. Перегляд відеоуроку:
2. Опрацювати С. 194-196 підручника.
3. Зробити паспорт твору "Два кольори" у зошит.
Цікаво! Вірш "Два кольори" був покладений на узику О. Білашем і став народною піснею.

Понеділок 01.03.2021 
Початок відеоуроку згідно з розкладом з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
Василь Симоненко. Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета
1. Перегляд відеоуроку:

2. Опрацювати С. 190-192 підручника.
3. Зробити паспорт твору "Задивляюсь у твої зіниці..." у зошит.
Тема №11 
Участь українських письменників у Другій світовій війні. Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця
1. Переглянути відеоматеріали про О. Довженка.
 
2. Прочитати С. 164-168. Записати у зошит основну інформацію.
3. До наступного уроку ознайомитись із змістом кіноповісті "Зачарована Десна" (твір є у програмі ЗНО)

Тема №10 
Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Григорій Многогрішний - уособлення сили української людини
Початок відеоуроку згідно з розкладом (11.00) з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Перегляд відеоматеріалу:
2. Виконати тестові завдання: https://vseosvita.ua/test/start/qtn166 

Тема №9. 
Іван Багряний (Лозов’ягін). “Тигролови” як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення
Тема №8. 
Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії "Уривок з поеми". Її актуальність, символічність назви
Початок відеоуроку згідно з розкладом (11.00) з допомогою додатка  Google Meet (посилання у групі viber)
1. Прослухайте виразне читання вірша "Уривок з поеми". Важливо! Твір є у програмі ЗНО.

2.
Прочитати статтю підручника С. 154-157. З допомогою підручника та 📖довідки записати в зошит аналіз поезії.
3. Ознайомитись з текстом та 📝аналізом вірша "Напис на книзі віршів" (С.156-157).

Тема №7. 
Література письменників-емігрантів.”Празька школа” української поезії та її представники. Євген Маланюк
1. Прочитати статтю підручника С. 151-152. Запишіть у зошит представників "празької школи", особливості творчості, мотиви творів.
2. Ознайомитись з біографією Євгена Маланюка (С. 153). Переглянути відеоурок та записати в зошит основні відомості.


Тема №6. 
Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Усмішка"Моя автобіографія"
1. Переглянути відеоматеріали про Остапа Вишню:
2. Прочитати С. 97-99.
3. Прочитати гумореску "Моя автобіографія" С. 104-107.
Тема №5. 
Зображення "цілісної" людини в єдності біологічного, духовного, соціального. Образ Степана Радченка, вихідця із села, еволюція його характеру. Жіночі образи 
1. Виконати тестові завдання за змістом роману "Місто": https://vseosvita.ua/test/start/gfh969
2. Прочитати С. 87-91. 
3. Опрацювати презентацію. 

Тема №4. 
Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в ньому, інтерпретовані на національному матеріалі в романі "Місто"
1. Перегляд відеоуроку та запис паспорта твору в зошит.

Тема №3. 
Валер'ян Підмогильний. Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач
1. Прочитати біографію письменника в підручнику С. 85-86.
2. Переглянути відеоматеріали про В. Підмогильного.

3.  Опрацювати зміст роману "Місто". 


Тема №2. 
1. Прочитати С. 69-72  у підручнику.
2. Записати в зошит героїв та їх прототипи. Робота з презентацієюhttps://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-yuriy-yanovskiy-mayster-korablya-199332.html
3. Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5933791

Тема №1. 

1. Пригадайте сюжет роману Ю. Яновського "Майстер корабля"

Немає коментарів:

Дописати коментар