Українська література
Тема №15: Олександр Олесь
1. Перегляньте відеоурок 📹, який містить коротку розповідь про автора, текст твору "Чари ночі" і його детальний аналіз.
2. Ознайомтесь з аналізом вірша Олександра Олеся "О слово рідне! Орле скутий!"
3. Опрацюйте статтю підручника "Поетична спадщина Олександра Олеся" (С. 243-245).
4. Вірш "Чари ночі" вивчіть напам'ять
Тема №14: Микола Вороний. Життя і творчість
1. Перегляньте відеоурок на тему 📺 "Микола Вороний"
2. Прочитайте поезії "Блакитна Панна" та "Інфанта" (С. 235-238). Складіть і запишіть паспорти творів.
3. Вивчіть вірш "Блакитна Панна" напам'ять.
Тема №13: Узагальнення знань з теми "Літературна спадщина Лесі Українки"
Для учнів початкового та середнього рівнів ( 1-6 балів)
Виконайте тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=876460
Для учнів достатнього та високого рівнів ( 7-12 балів)
1. Перегляньте презентацію "Написання твору-роздуму" https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-napisanna-tvoru-rozdumu-229763.html
Тема №12: Порівняння образів Мавки й Килини
1. У робочому зошиті у формі таблиці або твору порівняйте образи Мавки й Килини за таким планом (додайте пункти за бажанням):
➧ місце у творі;
➧ зовнішність;
➧ставлення до природи;
➧ставлення до роботи;
➧ символіка образу;
➧ риси характеру
Корисні посилання:
➧ https://navsi200.com/lisova-pisnya/
➧ https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/obrazy-dramy-feyeriyi-lesi-ukrayinky-lisova-pisnya-17172/
➧ https://www.slideshare.net/ssuserdd7493/ss-63186414
➧ https://prezi.com/p/-mmoi4eabbzf/presentation/
Тема №11: Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії
1. Перегляньте відеоурок 📺"Кохання Мавки й Лукаша" (з 2 хв.). Складіть у зошиті асоціативний кущ "Кохання героїв"
2. Перегляньте презентацію 💻 https://prezi.com/gxlm7owil8ue/presentation/. Запишіть у зошит ключові поняття.
3. Виконайте тестові завдання: 💻 https://vseosvita.ua/test/start/jqr198
Тема №10: Неоромантичне твердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією
1. Перегляньте відеоурок 📺"Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості".
2. Дайте відповіді у робочому зошиті на запитання вікторини "Хто з героїв..." 📚
3. "Лісова пісня" Лесі Українки є одним із найвиразніших взірців неоромантичного стилю.Прослідкуйте і запишіть найзарактерніші ознаки неоромантизму у творі. Вам допоможе С.223 у підручнику.
Тема №9: Символічність образів Мавки і дядька Лева - уособлення духовності і краси. Антиподи головної героїні
1. Перегляньте відеоурок 📹, який містить коротку розповідь про автора, текст твору "Чари ночі" і його детальний аналіз.
2. Ознайомтесь з аналізом вірша Олександра Олеся "О слово рідне! Орле скутий!"
3. Опрацюйте статтю підручника "Поетична спадщина Олександра Олеся" (С. 243-245).
4. Вірш "Чари ночі" вивчіть напам'ять
Тема №14: Микола Вороний. Життя і творчість
1. Перегляньте відеоурок на тему 📺 "Микола Вороний"
2. Прочитайте поезії "Блакитна Панна" та "Інфанта" (С. 235-238). Складіть і запишіть паспорти творів.
3. Вивчіть вірш "Блакитна Панна" напам'ять.
Тема №13: Узагальнення знань з теми "Літературна спадщина Лесі Українки"
Для учнів початкового та середнього рівнів ( 1-6 балів)
Виконайте тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=876460
Для учнів достатнього та високого рівнів ( 7-12 балів)
1. Перегляньте презентацію "Написання твору-роздуму" https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-napisanna-tvoru-rozdumu-229763.html
2. Оберіть тему для письмової роботи:
✿ "Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі" (життєвий шлях та поезія Лесі Українки)
✿ "Ну, як-таки, щоб воля - та пропала? Се так колись і вітер пропаде!" (за драмою-феєрією Лесі Українки "Лісова пісня")
✿ "Ні! Я жива! Я буду вічно жити! Я маю в серці те, що не вмирає!" (за драмою-феєрією Лесі Українки "Лісова пісня")
3. Напишіть письмову роботу, надішліть для перевірки.
3. Напишіть письмову роботу, надішліть для перевірки.
Тема №12: Порівняння образів Мавки й Килини
1. У робочому зошиті у формі таблиці або твору порівняйте образи Мавки й Килини за таким планом (додайте пункти за бажанням):
➧ місце у творі;
➧ зовнішність;
➧ставлення до природи;
➧ставлення до роботи;
➧ символіка образу;
➧ риси характеру
Корисні посилання:
➧ https://navsi200.com/lisova-pisnya/
➧ https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/obrazy-dramy-feyeriyi-lesi-ukrayinky-lisova-pisnya-17172/
➧ https://www.slideshare.net/ssuserdd7493/ss-63186414
➧ https://prezi.com/p/-mmoi4eabbzf/presentation/
Тема №11: Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії
1. Перегляньте відеоурок 📺"Кохання Мавки й Лукаша" (з 2 хв.). Складіть у зошиті асоціативний кущ "Кохання героїв"
2. Перегляньте презентацію 💻 https://prezi.com/gxlm7owil8ue/presentation/. Запишіть у зошит ключові поняття.
3. Виконайте тестові завдання: 💻 https://vseosvita.ua/test/start/jqr198
Тема №10: Неоромантичне твердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією
1. Перегляньте відеоурок 📺"Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості".
2. Дайте відповіді у робочому зошиті на запитання вікторини "Хто з героїв..." 📚
3. "Лісова пісня" Лесі Українки є одним із найвиразніших взірців неоромантичного стилю.Прослідкуйте і запишіть найзарактерніші ознаки неоромантизму у творі. Вам допоможе С.223 у підручнику.
Тема №9: Символічність образів Мавки і дядька Лева - уособлення духовності і краси. Антиподи головної героїні
- Перевірмо, чи уважний ти читач! Виконай тести за змістом драми-феєрії "Лісова пісня" 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=987155
- Перегляньте відеоурок "Композиція твору. Мавка і дядько Лев. Антиподи головної героїні" 📺
- У зошиті зробіть короткий запис про особливості композиції драми, характеристику дядька Лева та Мавки, Килини та матері Лукаша.
Тема №8: Драма-феєрія "Лісова пісня". Фольклорно-міфологічна основа
- У вільний час подивіться фільм "Лісова пісня"📹
- Перегляньте відеоурок на тему "Фольклорна основа та проблематика "Лісової пісні"" 📺
- Зробіть у робочому зошиті короткі записи з відеоуроку (про історію створення, особливості жанру, проблематику твору).
Тема №7: Ліричні твори Лесі Українки
- Попрацюйте з підручником С. 214-218.
- Запишіть у зошити провідні мотиви та жанр таких творів: "Слово, чому ти не твердая криця...", "Мріє, не зрадь", "Стояла я і слухала весну..."
- Виконайте тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=605328
- До наступного уроку прочитати драму-феєрію Лесі Українки "Лісова пісня".
Тема №6: "Contra spem spero!" як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту
- Перегляньте відеоурок "Леся Українка. «Contra spem spero!": 📺
- Опрацюйте С. 212-214 підручника.
- У робочому зошиті заповніть таблицю за зразком: 📋 (фото виконаної роботи надіслати до 09/04 )
- Вірш "Contra spem spero!" вивчіть напам'ять.
Тема №5: Леся Українка (Лариса Косач). Життєвий і творчий шлях. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки.
- Перегляньте відео "Обличчя української історії. Леся Українка"📺
- Попрацюйте з підручником С. 206-212 та зробіть конспект у зошиті за зразком: 📝 (натисни на зображення) (Фото надішли до 04/04)
- Якщо ви уважно переглянули відео та зробили конспект, то виконайте тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=157927
Тема №4: Узагальнення знань з теми "Модерна українська проза"
- Повторіть вивчене з теми "Модерна українська проза" (М. Коцюбинський, О. Кобилянська, В. Стефаник, В. Винниченко) та виконайте підсумковий тест https://www.classtime.com/code/795Q64 (виконати до 20 год. 02/04). Будьте уважні, не поспішайте. Зараховується перша спроба виконання.
Тема №3: Образ панни (Мусі) - утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели.
- Виконайте тестові завдання (відкрийте посилання join.naurok.ua, введіть код доступу947849) вкажіть прізвище та ім"я. Виконайте завдання! Не поспішайте, адже зараховується тільки перша спроба виконання! Бажаю гарних результатів!
Тема №2: Поєднання в новелі "Момент" реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту
- Опрацювати матеріал про новелу (Підручник С. 202-203) та заповнити літературний паспорт у зошиті. Вам допоможе відеоурок http://www.10minschool.ua/video/54 або відео (з 15хв.)
Тема №1: Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність.
- Ознайомитись з біографією письменника (Підручник С. 179-184)
- Прочитати новелу "Момент" (Підручник С. 191-202)
- У вільний час перегляньте короткометражний фільм "Момент"за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktw
Немає коментарів:
Дописати коментар