10 клас Мова

Українська мова
Тема №14: Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові
1. Перегляньте відеоурок на тему 📺 "Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові"
2. Опрацюйте § 57-58.
3. Із вправи 7 С. 183 оберіть 10 імен, утворіть і запишіть чоловічі й жіночі імена по батькові. 
4. Виконайте тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=821061


Тема №13: Особливості кличного відмінка
1. Перегляньте відеоурок на тему 📺 "Особливості кличного відмінка"
2. Опрацюйте § 55-56 та виконайте у робочому зошиті Впр.4 С.176
3. Виконайте тестові завдання: 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=222744

Тема №12Паралельні закінчення іменників
1. Перегляньте урок О. Авраменка📹 https://www.youtube.com/watch?v=M3Fh0EnbbSE
2. Попрацюйте з підручником: "Паралельні закінчення іменників у формі Д.в.,З.в., О.в." (С. 167)
3. Виконайте в робочому зошиті вправу 📖

Тема №11: Написання есе за змістом висловів народної творчості
 1. Перегляньте відео
📹 https://www.youtube.com/watch?v=DPRe--jhskA
2. Попрацюйте з підручником! "Особливості написання есе" (С. 44) 
3. Напишіть есе на одну з тем: 
"Не рубай тієї гілки, на якій сидиш"
"Краще думати, а потім говорити"

Тема №10: Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку
1. Перегляньте відеоурок від проєкту "Всеукраїнська школа онлайн" на тему  📺 "Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в род. відмінку"
2. Попрацюйте з теоретичною частиною підручника § 54 С. 171-172.
3. Виконайте завдання: 
Для учнів початкового та середнього рівня (1-6 б.):
➤Виконайте Впр. 2. С. 172 та Впр. 5 С. 173
Для учнів достатнього та високого рівнів (7-12б.):
Виконайте вправу 📖 (надішли фото для перевірки)
Виконайте тестові завдання: 💻 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=791032

Тема №9Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників в орудному відмінку
1. Перегляньте відеоурок від проєкту "Всеукраїнська школа онлайн" на тему "Складні випадки відмінювання іменників" 📺 
2. Для учнів початкового та середнього рівня (1-6 б.). 
Виконайте вправу 2 С. 168. Запишіть іменники в орудному відмінку: сіль, радість, гладь, кіновар, бязь, кров, міць, мати, задача, відповідальність, Об, нехворощ, Прип'ять, галузь, груша.

Для учнів достатнього та високого рівнів (7-12б.):

Виконайте в робочому зошиті вправу 📝
Виконайте тестові завдання 💻https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=396030

Тема №8Іменники, що мають лише форму однини або множини
    1. Перегляньте відеоурок від проєкту "Всеукраїнська школа онлайн"📺
    2. Попрацюйте з правилами §50-51 С. 161-162
    3. У робочому зошиті виконай вправу: 📝 (надішли фото для перевірки)
    4. Виконайте тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=778348Не поспішай та будь уважним! Зараховується тільки перша спроба виконання!

      Тема №7Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила їх вживання
      1. Перегляньте відеоурок від проєкту "Всеукраїнська школа онлайн" 📺
      2. У робочому зошиті виконай домашнє завдання з відеоуроку (надішли фото для перевірки)
      3. Виконайте тести для перевірки знань за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=971779Не поспішай та будь уважним! Зараховується тільки перша спроба виконання!

      Тема №6Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменників. Складні випадки узгодження роду іменників з іншими частинами мови
      1. З'ясуй, які морфологічні помилки вважаються найпоширенішими в українській мові: С. 153 та урок "Всеукраїнська школа онлайн" 📺
      2. Переглянь відеоурок "Рід відмінюваних іменників": 📺
      3. Попрацюй із теоретичною частиною підручника: §49 С. 156-157.
      4. У робочому зошиті виконай вправу: 📝 (надішли фото виконаної роботи до 08/04 )

      Тема №5: Узагальнення знань з теми "Орфографічна норма"
      • Повтори правила з розділу "Орфографічна норма" §29-47.
      • Виконай завданняhttps://www.classtime.com/code/Y3EN99. Не поспішай та будь уважним! Зараховується тільки перша спроба виконання! (виконати до 20 год. 02/04) Бажаю гарних результатів!

        Тема №4Написання не, ні з різними частинами мови
        • Опрацювати теоретичну частину §47 С. 147
        • Перегляньте відео. Буде цікаво та корисно! 📹 та 📹
        • Виконати вправу 4 С.148 в робочому зошиті.
        • Виконайте тестові завдання: перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=116968, виконайте тестові завдання. Бажаю гарних результатів!

        Тема №3Розрізнення прислівників і співзвучних сполук
        • Опрацювати теоретичну частину §46 С. 144.
        • Виконати вправу 5 С. 145 (із записом повного варіанту відповіді) в робочому зошиті АБО виконайте тестові завдання: перейдіть за посиланням join.naurok.ua, введіть код доступу 284206, виконайте тестові завдання. Бажаю гарних результатів!

        Тема №2Складні випадки написання прізвищ та географічних назв
          • Опрацювати теоретичну частину §43-45 на С. 132-134, 138-139
          • Перегляньте відеоурок:📹 
          • Виконати  вправу 3 С. 134, вправу 4 С. 140 в робочому зошиті (фото виконаної роботи відправте у viber)
          • Перевірте свої знання📝

          Тема №1: Написання слів іншомовного походження

          Немає коментарів:

          Дописати коментар